Danmark

Uhh...vad trött jag är efter igår då jag var i Köpenhamn med ansgars. Vi var på tiovli och jag tror att jag & Jenka åkte alla karuseller man kunde åka :D Jag hade hur roligt som helst :)
Jag måste ju bara berätta lite roliga saker som hände på vägen dit. När vi skulle pakera minibussen i p-huset så, står det på en skylt att det är en gräns på 1.90cm och självklart är bilen 2.10! Så Johan får gå ut och lyfta upp skylten, men det värsta är att han knappt når upp, haha! Och som att inte det var nog så när vi ska köra ut från p-huset på kvällen så råkar Kajsa köra emot en bom så att ena bildörren repas! Lyckat...! 

Här kommer lite bilder från dagen i Köpenhamn :)





Man kunde vinna ipods ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0