Helgen

Nu var det ett tag sedan jag bloggade senast. Jag har varit med min kusin Sandra hela helgen :) Vi har varit på marinfestivalen och hittat på massa annat skoj som ni kommer kunna läsa om ;)

I fredags gjorde vi en jätterolig sak vid nissan. Vi var inuti i en stor rund boll där man skulle försöka springa på vattnet.
Först när Sandra sa att hon ville pröva det så var jag lite osäker och tyckte mest att det var för småungar, men efter lite övertalning av Sandra så testade jag och det var verkligen inte så lätt som det såg ut! Jag tyckte det var jätteroligt och tiden gick alldels för fort...! Som sagt det var en jätterolig upplevelse och jag ångrar inte att jag vågade pröva ;)

I söndags var det Nickelodeondagen och massa artister upptäde live som te.x E.M.D, Alice, Star Pilots & Zilla och Totte.
Jag fick autofrafer av Mattias i E.M.D och av Zilla och Totte. Vet ni vad jag fick av Danny? EN kraaaam & en puuuussss på kinden...! hahha... Massa kärlek till er ♥
På kvällen cyklade vi till gullbrannagården där vi träffade massa sköönt folk och käkade chips & brottades med de största boxningshandskarna jag någonsin sett, hahah...




Kram Linda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0