Kuisinvitamin <3

Igår träffade jag mina kusiner från Malmö, vilket var mycket trevligt :) Vi åkte till deras sommarstuga i Menlösa där vi åt tacos. Sen åkte vi till Båstad för att kolla på tennisveckan och allt folk ;) Vi gick runt och så skämde vi ut oss haha =P Vi skulle provsmaka en ny dricka utan socker och killen som stod där och delade ut de var typ färgblind. Haha...

Bella: Jag vill smaka den oranga.
Killen: Men den är ju gul!
Bella: Nej den är orange...?

Haha jag börja flabba så jag höll på att dö.

Självklart badade vi också ;)

Tack för en helt underbar dag med dig Bella ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

ja den finns på H&M i stan på divided :)

men den fanns bara kvar i 34, 36 och 40 idag iaf

2009-07-06 @ 19:50:31
URL: http://eveliinaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0