Båstad

Jag har tyvärr inte hunnit blogga på ett tag nu. Jag har nämligen varit hos min kusin Bella hela veckan :) Vi har haft jätteskoj ihop. Vi har varit i Båstad och solat och badat massor. Det var fullt med folk där, för det är herrans tennisvecka nu och så var tidningen "Klick" där och delade ut saker. Jag köpte en goodiebag för 20kr, riktigt billigt om man tänker efter.  Jag fick nämligen en mascara värd 175kr, tre tidningar (Aftonbladet, Sofis Mode, Klick), lite smågodis och en värdecheck på JC (100kr). På onsdagen kom min andra kusin Sandra också, hade inte träffat henne på länge nu så det var kul att träffa henne :)
 
Tack för en underbar vecka med er tjejer ♥

  

Kram Linda ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha sicken bild älskar dej <3

2009-07-21 @ 11:04:34
URL: http://saaantos.blogg.se/
Postat av: Sandra

skicka den bilden :)

2009-07-21 @ 11:05:50
URL: http://saaantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0