Öland

Nu har jag kommit hem från Öland, där jag spenderat tre fantastiska dagar tillsammans med Elin och hennes familj :) Jag längtar redan tillbaka och kommer sakna er något ernomt. Hoppas vi snart ses igen <3

Efter en fyra timmars lång bliresa var vi äntligen framme på Öland :) Ann & Elin hade gjort en jättegod middag åt oss :) Lassange..mums! Sen packade vi upp alla våra saker och fixade till oss inför kvällen, för vid sex tiden kom Mats och Maria på besök, några klasskompisar till våra mammor. Så då blev det lite fest. Vi grillade & kollade på film :)

Nästa dag åkte vi till Borgholm, där vi tittade på borgholms slott och fikade ute i det fira :) Sen åkte vi vidare in till stan där vi köpte glass på ett mysigt glasscafe' och kollade runt lite i stan. På kvällen hade vi myskväll. Vi spelade spel och åt massor med godis ;)

Hoppas ni har haft det lika trevligt som jag har haft det. Nu får vi bara hoppas att vädret bli bättre, så man kan sol & bada. För det är är väl det man ska göra på sommaren inte sant? Här kommer lite bilder från härliga Öland :)





 Kram Linda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0