Första November ♥

Idag är de första november och det börjar närma sig jul :) Whio!

Denna veckan har jag haft höstlov och det har varit jätteskönt att slippa gå upp vid halv sju men speciellt att slippa alla läxor och prov.

♥ I söndagskväll åkte jag på läger med ansgars till Boberg, utanför Falkenberg. Jag var där till tisdag och hade jättekul. Vi gjorde en spökrunda till de mindre barnen, men den var så läskig att de flesta inte vågade gå den :S Mellan måndagen och tisdagen, någon gång på natten var det inbrott i huset där vi bodde. Tjuvarna tog mat, kläder och instrumnet för ca. 50.000 kr! Vem tar mat? :O De tog min jacka och mina vantar, så det var lite kallt när vi skulle åka hem, men en tjej lånade ut sin jacka :)

♥ I onsdags var jag och mami på Ullared och shoppade loss! Jag köpte mest kläder & smink.

♥ Igår lördag var det ridning som vanligt. Jag red Ystad och vi tränade på balansen. Sen åkte jag och mami till badhuset och tränade. På kvällen kom pappa och Adam hem till oss. Linus blev helt galen och ville leka med Adam, men han ville bara leka med sitt flygplan, haha :)

Ikväll blir det mys. Vi ska äta tacos och se på film ♥

Hoppas ni har haft en bra vecka ♥

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Tanja

mums med tacos :)

2009-11-01 @ 16:58:32
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0