h e l g e n ♥

Kom precis hem från Gullbarnstorp, var där och tittade när brosan spelade fotboll. Fy fasen vad kallt det var...!
Linda följde med mig hem igår efter konfaträffen och sov här :) Vi bakade kladdkaka, tittade på idol och  massa annat roligt :) Idag har vi varit på öppet hus på praktiska gymnasiet och aspero. Det var väl helt okej, fick svar på många frågor och så. Sen åkte vi till badhuset en stund. Himla skönt när det är dåligt väder och man inte kan hitta på mycket annat. Ikväll blir det filmkväll :) Vad ska alla andra hitta på?

Puss & kram ♥
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

japp det stämmer!:)det är en treårig linje på gymnasiet, när vi får ut trean är vi utbildade frisörer. Vi lär oss alltså allt om inom området hår :) Jag tycker det är en jättebra linje just för att jag älskar att klippa hår, göra uppsättningar osv osv!



Det mesta är positivt med den om man har hår och styling som intresse! Det negativa är väl att det sliter mycket på kroppen att stå och klippa hela dagar när man kommer ut i arbetslivet sedan..

Men jag tycker inte det finns något speciellt negativt med frisörlinjen faktiskt! :)

2009-10-03 @ 19:25:33
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack så mkt <3 :)

Är det okej med äkta päls? Eller är det djurplågeri? säg vad du tycker!

Gå in på: www.saaantos.blogg.se :D

2009-10-04 @ 15:49:18
URL: http://saaantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0